
Każdy, kto zajmuje się handlem w internecie, wie, że skuteczna sprzedaż nie jest przypadkowa. To z reguły dobrze przemyślana ścieżka, którą przechodzą klienci. Odpowiednio zaprojektowany lejek marketingowy i sprzedażowy może pomóc firmom zwrócić uwagę odbiorców oraz odpowiednio przeprowadzić ich przez cały proces zakupu.
"Z okazji 50. edycji tego cyklu, we współpracy z Mayko – białostocką agencją SEO/SEM, przygotowaliśmy komplementarne szkolenie, które pozwoli uczestnikom zgłębić tajniki skutecznej sprzedaży online poprzez odpowiednie projektowanie lejków marketingowych i sprzedażowych. Odbędzie się one w biurze coworkingowym Centroom 27 marca w godzinach 16.30-18.30"- zachęcają organizatorzy.
Warsztaty będą miały charakter praktyczny. Wiedza, którą zdobędą uczestnicy, od razu będzie mogła być wykorzystywana w ich codziennej działalności marketingowej. Zainteresowani będą mieli okazję dowiedzieć się, jaki błędów w kampaniach reklamowych i sprzedażowych należy unikać i jak planować działania, by przyniosły oczekiwane efekty.
Spotkanie poprowadzi Cyprian Leczycki, lider działu SEM w Agencji Mayko. W trakcie warsztatów skupi się na strategiach dla kampanii e-commerce w Google Ads, podpowie, jak projektować kampanie reklamowe na każdym etapie lejka sprzedażowego. Prowadzone przez niego szkolenie będzie też obejmowało analizę strategii reklamowej oraz metody pomiaru efektywności kampanii.
Udział w warsztatach kosztuje 59 zł. Chętni mogą się zapisywać: „Sekrety skutecznych lejków sprzedażowych w e-commerce – jak je tworzyć?”
Zobacz też: 50. jubileuszowe warsztaty Centroom Przedsiębiorczości
Portal BialystokOnline patronuje wydarzeniu
24@bialystokonline.pl