Białostocka franczyza wprowadza przełomowe rozwiązanie

2025.04.09 08:47
Białostocka marka Multi Ice Group znana z takich marek, takich jak BuBu Tea, u Lodziarzy, Lody Bonano oraz Crazy Dog dynamicznie się rozwija. Teraz wprowadza przełomowe rozwiązanie dla franczyzobiorców.
Białostocka franczyza wprowadza przełomowe rozwiązanie
Fot: Multi Ice Group

Firma Multi Ice Group od kilku lat jest znana na polskim rynku gastronomicznym. Cały czas otwiera nowe lokale swoich marek i wprowadza nowe innowacje. Obecnie nowatorski system wsparcia franczyzowego MULTI7. Jest to kompleksowe rozwiązanie, które powstało dzięki wieloletniemu doświadczeniu firmy. Jego celem jest zwiększenie rentowności oraz wpływ na rozwój punktów partnerskich.

- Zbudowaliśmy MULTI7 wsłuchując się w realne potrzeby naszych partnerów. Wiemy, że rozpoczęcie własnego biznesu to ogromne wyzwanie, dlatego stworzyliśmy narzędzia, które ułatwiają pierwsze kroki i wspierają długofalowy rozwój - wyjaśnia Radosław Charubin, właściciel Multi Ice Group.

Jak informują pomysłodawcy systemu, opiera się ona na siedmiu filarach, które obejmują program szkoleń operacyjnych i szczegółową analizę lokalizacji. To z kolei znacznie zmniejsza ryzyko nietrafionej inwestycji. Franczyzobiorcy dostają także wsparcie marketingowe i dostęp do centralnego systemu zarządzania. To umożliwia im kontrolowanie bieżących wyników. Partnerzy Multi Ice Group będą też korzystać z nowoczesnej platformy analitycznej, która daje dostęp do danych w czasie rzeczywistym.

- To bezcenne narzędzie przy podejmowaniu decyzji biznesowych. Nasi franczyzobiorcy widzą dokładnie, co działa, a co wymaga korekty - podkreśla Charubin.

Jak informują przedstawiciele marki, system MULTI17 sprawdza się w praktyce. Podają też, że „średnie miesięczne przychody punktów partnerskich wahają się od 60 do 160 tysięcy złotych, przy czystym zysku sięgającym nawet 60 tysięcy złotych miesięcznie”. Z nowoczesnego systemu mogą korzystać zarówno obecni franczyzobiorcy, jak i nowi partnerzy.

Nowe działania są jednym z elementów szerszej strategii białostockiej marki. Muli Ice Group nie zamierza zwalniać tempa i w najbliższej przyszłości zakłada nie tylko rozwój mobilnych konceptów w mniejszych miejscowościach, ale też ekspansję w prestiżowych galeriach. Firma planuje także wdrożenie zupełnie nowych formatów gastronomicznych, w tym związanych z kuchnią turecką.

JK
24@bialystokonline.pl

Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2025 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39