Poczta Polska wychodzi naprzeciw klientom. Wprowadza nową, przydatną usługę

2025.03.13 17:01
Poczta Polska wciąż stara się poszerzyć swoją ofertę, by jak najwięcej osób chciało korzystać z jej usług. Teraz postanowiła wprowadzić nowość, która ma przyciągnąć kolejnych klientów.
Poczta Polska wychodzi naprzeciw klientom. Wprowadza nową, przydatną usługę
Fot: Poczta Polska

Poczta Polska robi co może, by stawiać czoła konkurencji i przyciągać jak najwięcej klientów. Postanowiła wprowadzić więc nową usługę, która z pewnością wielu osobom się spodoba i chętnie będą z niej korzystać.

Do tej pory większość osób, która chciała coś wydrukować i nie miała własnego sprzętu, musiała szukać najbliższego punktu ksero. Teraz to się zmieni. Poczta Polska rozpoczęła współpracę z Zeccer, liderem rynku samoobsługowych drukarek w Polsce. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z samoobsługowych drukarek. Wydruk można będzie zlecić z telefonu, tabletu bądź laptopa i co ważne – z dowolnego miejsca, o każdej porze. Nie będzie trzeba też się rejestrować, ani instalować aplikacji. "Możliwość wydrukowania dokumentów jest dostępna od razu po opłaceniu usługi lub w późniejszym terminie. Co ważne, wszystkie pliki są szyfrowane i usuwane z serwerów po zakończeniu drukowania, zapewniając pełne bezpieczeństwo danych" - czytamy na stronie Poczty Polskiej.

Na start usługa pojawiła się w 100 placówkach w całym kraju. Jeśli pomysł się przyjmie, można się spodziewać, że niebawem urządzenia bedą dostępne w większości punktów. Tam, gdzie będą ustawione samoobsługowe drukarki, pojawią się też plakaty z instrukcją, jak z nich korzystać.

JK
24@bialystokonline.pl

Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2025 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39
1356 osób online